جعفری فرماندار شهرضا: فتنه ۸۸ در ابعاد گوناگون و وسیع برنامه ریزی شده بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، مراسم گرامیداشت ۹دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین شهرستان و مردم فهیم و انقلابی شهرستان در محل مسجمد امام حسن شهر نیک آباد برگزار گردید.
در این مراسم دکتر جعفری فرماندار شهرضا با بیان اینکه ۹ دی ماه روز تجلی و تجدید میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است و مردم در این روز با حضور پرشور خود در خیابان ها توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام را خنثی کردند،افزود: یکی از حماسه آفرینی مردم ایران مشارکت ۸۴درصدی در انتخابات سال ۱۳۸۸ که در دنیا برای خود بی نظیر بود و این مشارکت بالا باعث شد تا دشمنان انقلاب شیرینی این جشن بزرگ را به کام مردم ایران تلخ کنند و با برنامه ریزی فتنه بعد از اعلام نتیجه انتخابات شروع شد.
جعفری با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ باعث تحولات بسیاری در حوزه های مختلف فرهنگی،اقتصادی،سیاسی و اجتماعی شود، گفت: دشمنان ایران بدانند که انقلاب اسلامی اسیر زور و آزمایی خیابانی نخواهد شد و در تاریخ خواهند نوشت کسی که حافظ رأی مردم در انتخابات ۸۸ بود رهبر معظم انقلاب بود.
وی افزود: از فتنه ۸۸ باید درس و عبرت گرفت تا دیگر شاهد چنین فتنه هایی در جامعه نباشیم و یکی از مطالبه مردم از حاکمیت محاکمه نمودن عوامل فتنه و اختلاس گران است.
فرماندار شهرضا با عنوان اینکه اگر بصیرت مردم در ۹ دی ماه نبود مشخص نبود بر سر نظام و انقلاب اسلامی می آمد، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ انتخابات بهانه بود و اصل نظام نشانه بود که ملت ایران در ۹ دی ماه۸۸ خودجوش و بدون فراخوان به خیابان ها ریختند و تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
جعفری با تأکید اینکه در سال جاری چهار مؤلفه ی مشارکت، رقابت سالم، سلامت و امنیت از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو بیان فرمودند، اظهار داشت: یکی از برنامه های دشمنان پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که مردم عزیز و هوشیار باردیگر با حضور پرشور خود به بدخواهان این نظام عظمت انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه دولت سیزدهم برای افزایش جمعیت طرح های خوبی در نظر گرفته است، افزود: یکی از دغدغه ها و نگرانی های کشور کاهش جمعیت و کهنسالی افراد در جامعه است. ریاحی با اشاره […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه اکثر محورهای شهرستان نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد، افزود: جاده نصرآباد به شهرضا یکی از پر حادثه ترین جاده های شهرستان است که متأسفانه طی یک ماه گذشته سه نفر از همشهریان عزیز جان خودشان […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، باحضور محسن ریاحی فرماندار، طاهری معاونت پشتیبانی بهزیستی استان، صدیقی معاونت مشارکتهای مردمی استان و اسماعیلیان مسوول بازرسی بهزیستی استان سرپرست جدید نمایندگی بهزیستی جرقویه در محل دفتر فرمانداری معارفه گردید. در این مراسم محسن ریاحی فرماندار جرقویه با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم در حوزه رفع مشکلات […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =