فرماندار جرقویه: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان و شهرداری ها با هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات ۱۴۰۲ همکاری و تعامل داشته باشند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تحقق یافتن چهار راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات انجام خواهیم داد، گفت: فرآیند انتخابات در شهرستان از اول مهرماه به صورت رسمی آغاز شد.

ریاحی با اشاره به اینکه صلاحیت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸ آبان ماه به آنها ابلاغ گردید، افزود: همه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها می بایست با هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات ۱۴۰۲ همکاری و تعامل ویژه داشته باشند و برای بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند.

رئیس شورای اداری جرقویه تصریح کرد: ادارات و ارگان ها امکانات خود را باید در اختیار مجریان برگزاری انتخابات قرار دهند و هر کسی همکاری نکند طبق قانون جدید انتخابات مجرم شناخته می شود و مطابق با قانون با آن شخص برخورد خواهد شد.

فرماندار با تأکید بر اینکه کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی در تایم وقت اداری حق تبلیغ انتخاباتی نخواهند داشت و جرم محسوب می شود، عنوان کرد: مسئولین توجه داشته باشند که از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدهای انتخابات پیش رو استفاده نکنند.

محسن ریاحی فرماندار جرقویه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج یک شبکه کاملأ مردمی است و بر پایه مردم استوار است، گفت: برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان به صورت مردمی و پررنگ برگزار شود و بسیج یک نهاد مقدس است.

داوطلبین انتخابات مجلس که رد صلاحیت شده اند برای اعتراض به سامانه وزارت کشور مراجعه نمایند

در ادامه قاسمی معاونت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان اصفهان با بیان اینکه داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که رد صلاحیت شده اند از تاریخ ۲۰ لغایت۲۴آبان ماه فرصت دارند تا در سامانه وزارت کشور اعتراض خود را ثبت نمایند،گفت: تبلیغات خارج از موعد مقرر تخلف محسوب می شود و در قانون جدید انتخابات جرم انگاری هایی برای تبلیغات زود هنگام در نظر گرفته شده است.

قاسمی اظهار داشت: تمام دستگاههای دولتی حسب درخواست شورای نگهبان در خصوص آمار و اطلاعات نامزدهای انتخابات در اختیار این نهاد قرار دهند.

شایان ذکر است در این جلسه ناحیه مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و آبفای شهرستان گزارش عملکرد شش ماهه خود را ارائه‌ نمودند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در مراسم تجلیل و تکریم از مقام معلمان در سالن انجمن اسلامی روستای آذرخواران با بیان اینکه معلمین امید آفرینی را در بین دانش آموزان و جوانان رواج دهند، افزود: نقش کلیدی فرهنگیان انسان سازی و تربیت نیروی انسانی برای اداره کشور در آینده […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، نشست صمیمی ریاحی فرماندار و یزدیان نماینده منتخب مردم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. در این نشست ریاحی ضمن تبریک به منتخبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام و انقلاب […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم ‹‹ن والقلم … ›› ‹‹هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ›› ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم هفته کار و کارگر و به طور ویژه یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودهِ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه‌ در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سه =