فرماندار جرقویه: هیئت های ورزشی هرچه سریع تر در شهرستان ساماندهی شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در نشست صمیمی با هیئت های ورزشی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و شهدای ورزشکار ،گفت: شهرستان جرقویه طی این دوسال از نظر زیر ساخت نسبت به چند سال گذشته پیشرفت های خوبی داشته است.

فرماندار جرقویه با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و  به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات قابل ملاحظه ای در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه ورزش صورت گرفته است، افزود: هیئت های ورزشی در سطح شهرستان هر چه سریعتر ساماندهی و تشکیل شوند تا بتوان اعتبارات لازم را از استان و رده ملی دریافت نمائیم.

ریاحی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان بیش از ۲متر است،گفت: اماکن ورزشی در جرقویه متناسب با جمعیت است و باید از افراد متخصص و با تجربه جهت آموزش و تعلیم ورزشکاران دعوت نمائیم.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان با شناسایی کامل اماکن ورزشی با تدابیر لازم و برنامه ریزی این مکانها را در اختیار مسئولین هیئتهای ورزشی قراردهد تا مشکلی برای فعالیت ورزشکاران وجود نداشته باشد.

فرماندار  با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در سلامت جسم و روحی انسان ها، افزود: ورزش یکی از گسترده ترین حوزه اجتماعی جامعه محسوب می شود و ورزشکاران و جوانان متعددی سرشار از ظرفیت و پتانسیل در آن مشغول فعالیت هستند و ما باید از توانایی آن ها در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان کمک بگیریم.

در ادامه نیز هرکدام از هیئتهای ورزشی به صورت جداگانه گزارشی از اقدامات، فعالیتها و همچنین به برخی از مسائل و مشکلات حوزه خود ارائه نمودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در مراسم تجلیل و تکریم از مقام معلمان در سالن انجمن اسلامی روستای آذرخواران با بیان اینکه معلمین امید آفرینی را در بین دانش آموزان و جوانان رواج دهند، افزود: نقش کلیدی فرهنگیان انسان سازی و تربیت نیروی انسانی برای اداره کشور در آینده […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، نشست صمیمی ریاحی فرماندار و یزدیان نماینده منتخب مردم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. در این نشست ریاحی ضمن تبریک به منتخبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام و انقلاب […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم ‹‹ن والقلم … ›› ‹‹هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ›› ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم هفته کار و کارگر و به طور ویژه یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودهِ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه‌ در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =