فرماندار جرقویه: از تمامی ظرفیت های شهرستان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش رو استفاده شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه کمیته مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با بیان اینکه رعایت اصل قانون و بی طرفی در انتخابات همواره مورد توجه است و ایجاد هیچ شائبه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست، گفت: انتخابات ابزاری برای افزایش اقتدار نظام است که ما توفیق پیدا کردیم در این دوره سهمی به عنوان مجریان انتخابات در این راستا داشته باشیم.

فرماندار جرقویه با اشاره به اینکه کمیته مشارکت حداکثری انتخابات وظیفه سنگینی دارد و می بایست از تمامی ظرفیت ها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات به کار گیرد، افزود: انتخابات امسال برای آینده کشور بعد از این پیچ تاریخی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها تکرار شده جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی از انتخابات به عنوان عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم یاد کرد و گفت: انتخابات باعث خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمن همچنین افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی می‌شود.

رئیس اموراجرای انتخابات شهرستان جرقویه تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال بر چهار مؤلفه اثرگذار در انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت تأکید کردند که اعضای امور اجرایی انتخابات وظیفه دارند در این چهار حوزه نقش خود را به درستی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: عوامل اجرایی در موضوع سلامت انتخابات نقش مهمی دارند و همه ما باید مُر قانون انتخابات را رعایت کنیم لذا از همه دست‌اندرکاران اجرایی می‌خواهیم قانون انتخابات را چند بار مطالعه کنند تا بتوانند به استناد مفاد قانونی به مردم پاسخ دهند و از سوء استفاده افراد فرصت طلب و رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.

فرماندار تصریح کرد: دشمن از مدت‌ها قبل انتخابات را به عنوان یک مؤلفه مهم و اساسی در دستور کار قرار داده و به دنبال این است که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را تحت الشعاع قرار دهد و به آن ضربه بزند در نهایت به بی‌کفایتی نظام در موضوع انتخابات بپردازند لذا در این موضوعات باید تلاش کنیم که بهانه به دست دشمن ندهیم.

وی بر پیشگیری از شائبه‌های انتخاباتی تأکید کرد و افزود: نباید گفته، عمل و رفتاری داشته باشیم که منجر به ایجاد شائبه درخصوص انتخابات شود و شبهات احتمالی نیز به موقع پاسخ داده شود.

ریاحی با اشاره به لزوم هم افزایی در برگزاری انتخابات گفت: طبق قانون انتخابات تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات و نهادهای قانونی و موسسات دولتی و وابسته به دولت، شهرداری‌ها و موسسات عمومی موظفند کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در مراسم تجلیل و تکریم از مقام معلمان در سالن انجمن اسلامی روستای آذرخواران با بیان اینکه معلمین امید آفرینی را در بین دانش آموزان و جوانان رواج دهند، افزود: نقش کلیدی فرهنگیان انسان سازی و تربیت نیروی انسانی برای اداره کشور در آینده […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، نشست صمیمی ریاحی فرماندار و یزدیان نماینده منتخب مردم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. در این نشست ریاحی ضمن تبریک به منتخبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام و انقلاب […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم ‹‹ن والقلم … ›› ‹‹هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ›› ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم هفته کار و کارگر و به طور ویژه یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودهِ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه‌ در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =