فرماندار جرقویه:۱۱پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر حدود۵۰۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دولت سیزدهم در بدو شروع کاری با مشکلات زیادی روبرو بود که با تلاش و پیگیری های فراوان رئیس جمهور محترم بسیاری از مشکلات اساسی کشور برطرف و کم شده است، افزود: برخی از خدمات و اقدامات دولت سیزدهم شامل تولید ۶۰میلیون دُز واکسن کرونا، آزادسازی طلب های وصول نشده، افزایش صددرصدی ذخایر گندم، کاهش تورم مصرف کننده، کاهش رشد نقدینگی، کاهش تورم تولیدکنندگان، واردات ۱۵۰میلیون دُز واکسن کرونا، افزایش فروش روزانه نفت به یک میلیون بشکه در سه ماهه ابتدایی سال بوده است.

ریاحی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا اقدامات و دستاوردهای مهم دستگاههای اجرایی شهرستان را برای مردم تبیین کنیم، گفت: رسانه ها و شبکه های بیگانه با تبلیغات گسترده می‌خواهند دستاوردها و پیشرفت های دولت سیزدهم را برای مردم ناچیز جلوه دهند، اما در واقعیت اینگونه نیست و با توجه به اقدامات مؤثر دولت در زمینه های مختلف مردم خود شاهد این پیشرفتها و دستاوردها هستند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با سیاست هایی که در پیش گرفت روابط دیپلماسی در منطقه و فرامنطقه ای بسیار گسترش و در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تجارتی و… با سایر کشورها افزایش یافته است.

فرماندار اظهار داشت: ۷۸درصد ارزش صادرات شرکت دانش بنیان، ۳۴درصد تولیدات غله، ۴۰درصد حجم تجارت خارجی که با اقدامات و تدابیر دولت افزایش پیدا کرده است.

ریاحی با عنوان اینکه دولت مردمی و انقلابی در روابط بین المللی گام های مؤثر و موفقی برداشته است، گفت: دولت از بدو شروع کار خود تا ابتدای سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۴۹ هیئت اقتصادی در کشورهای مختلف حضور پیدا کرده اند و تفاهم نامه های متعدد اقتصادی امضاء نمودند و حدود ۴۱ هیئت اقتصادی از سایر کشورها به ایران آمده و تفاهم نامه های گوناگون اقتصادی امضاء نمودند.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت جرقویه تأکید کرد: تمامی رؤسای ادارات در برنامه هایی که از سوی دبیر ستاد هفته دولت اعلام می نماید ملزم به حضور هستند و برنامه ریزی لازم برای برپایی میز خدمت در سطح شهرستان به منظور بررسی مسائل مشکلات انجام دهند.

فرماندار با بیان اینکه در هفته دولت ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی است، افزود: دومین نیروگاه خورشیدی بزرگ کشور با تولید ۲۰ مگاوات برق همزمان با هفته دولت در جرقویه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

عملکرد ادارات نباید باعث نارضایتی مردم شود

ریاحی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش مهم دستگاه‌های اجرایی در امر برگزاری انتخابات طبق ماده ۱۱ انتخابات تجهیزات، تأمین نیروی انسانی و پشتیبانی تمامی ادارات ملزم به اجرای این ماده قانون هستند، گفت: برگزاری انتخابات و برقراری امنیت دو وظیفه ذاتی و اجرایی وزارت کشور و فرمانداری ها است.

فرماندار با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چهار محور راهبردی در برگزاری انتخابات تأکید نمودند که ۱_ برگزاری انتخابات با امنیت کامل۲_انتخابات با سلامت کامل۳_ انتخابات با رقابت سالم و چهارمین راهبرد که مهمترین آن محسوب می شود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: عرصه انتخابات کاملأ جدی است، عملکرد ادارات و سازمان ها نباید باعث نارضایتی عموم مردم شود و رؤسای ادارات موظف به حل مشکلات مراجعات مردم به اداره خود هستند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
فرماندار جرقویه : خدمت رسانی باید در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در مراسم آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم شناسایی ظرفیت های مردمی و مشارکت دادن مردم در حل مسائل و مشکلات جامعه است، افزود: مردم شهرستان جرقویه مردمانی بسیار فهیم، انقلابی، متعهد و دارای ظرفیت های […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه دولت سیزدهم برای افزایش جمعیت طرح های خوبی در نظر گرفته است، افزود: یکی از دغدغه ها و نگرانی های کشور کاهش جمعیت و کهنسالی افراد در جامعه است. ریاحی با اشاره […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه اکثر محورهای شهرستان نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد، افزود: جاده نصرآباد به شهرضا یکی از پر حادثه ترین جاده های شهرستان است که متأسفانه طی یک ماه گذشته سه نفر از همشهریان عزیز جان خودشان […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =