فرماندار جرقویه: دستگاه های خدمات رسان جرقویه در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمت به مردم هستند

فرماندار جرقویه: دستگاه های خدمات رسان جرقویه در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمت به مردم هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه همزمان با شروع سال جدید مسافرت های نوروزی نسبت به سه سال گذشته افزایش پیدا می‌کند، افزود: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراکز اقامتی و بومگردی های شهرستان را ساماندهی نمایند و آمادگی لازم برای مهمان نوازی مسافران نوروزی باشد.

فرماندار جرقویه با اشاره به اینکه با اعلام سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بارش های بهاری در منطقه اعضای ستاد مدیریت بحران امادگی لازم را داشته باشند، افزود:دستگاه های امنیتی تدابیر لازم برای برقراری امنیت چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروزی اتخاذ نمایند.

وی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار اکیپ بازرسی خود را فعال نمایند و کالاهای اساسی مردم را تأمین کنند تا در سطح شهرستان با کمبود کالایی مواجه نشویم.

ریاحی با بیان اینکه تیم بازرسی فرمانداری شهرستان تشکیل شده است و تمامی ادارات و ارگانها با این تیم همکاری لازم را داشته باشند، افزود: برخی از رؤسای ادارات دبیر جلسات هستند و می‌بایست جلسات را به صورت مستمر و منظم برگزار نمایند و مصوبات آنرا پیگیری کنند و نتیجه را به فرمانداری گزارش دهند.

فرماندار جرقویه گفت: مسؤولین ادارات و کارکنان دستگاه ها باید در انجام وظایف خود به نحو شایسته اقدام نمایند تا مردم نسبت به کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد داشته باشند، اخیراً دشمنان نظام با برنامه ریزی های مختلف درصدد براندازی حکومت هستند، جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی و در روزهای گذشته نیز با مسمومیت دانش آموزان مدارس برای برهم زدن افکار مردم در تلاش هستند.

وی افزود: ادارات دولتی حفاظت فیزیکی مجموعه اداری خود را در ایام تعطیلات نوروزی تدابیری را اتخاذ نمایند تا از بروز اتفاقات و حواث احتمالی جلوگیری شود.

ریاحی عنوان کرد: یکی از وظایف مسؤولین در قانون خدمات اداری تکریم و احترام به ارباب رجوعان است و ادارات برای انجام امور وظایف در حیطه شهرستان اختیارات تام دارند و نیازی به مکاتبه با اداره کل خود ندارند.

فرماندار با اشاره به اینکه ادارات به خصوص دستگاه های خدمات رسان آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز داشته باشند، افزود: ادارات لیست کیشیک کارکنان خود را تهیه کنند و به فرمانداری اعلام نمایند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری جرقویه: همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری ۳هزار نهال بین مردم جرقویه توزیع گردید

در ادامه این جلسه شجاعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با بیان اینکه اهمیت و ارزش نگهداری منابع طبیعی در احادیث و روایات متعددی اشاره شده است، افزود: حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و تحویل آن به آیندگان از وظایف مهم همه آحاد مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری در سطح شهرستان حدود ۳هزار نهال در بین مردم به صورت رایگان توزیع گردید، افزود: شهرداران و دهیاران همکاری و مساعدت ویژه ای در این هفته با اداره منابع طبیعی داشتند و جای قدرانی از زحمات آنان دارد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه دولت سیزدهم برای افزایش جمعیت طرح های خوبی در نظر گرفته است، افزود: یکی از دغدغه ها و نگرانی های کشور کاهش جمعیت و کهنسالی افراد در جامعه است. ریاحی با اشاره […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه اکثر محورهای شهرستان نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد، افزود: جاده نصرآباد به شهرضا یکی از پر حادثه ترین جاده های شهرستان است که متأسفانه طی یک ماه گذشته سه نفر از همشهریان عزیز جان خودشان […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، باحضور محسن ریاحی فرماندار، طاهری معاونت پشتیبانی بهزیستی استان، صدیقی معاونت مشارکتهای مردمی استان و اسماعیلیان مسوول بازرسی بهزیستی استان سرپرست جدید نمایندگی بهزیستی جرقویه در محل دفتر فرمانداری معارفه گردید. در این مراسم محسن ریاحی فرماندار جرقویه با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم در حوزه رفع مشکلات […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =