شورای فرهنگ عمومی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جرقویه صبح امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور فرماندار شهرستان ،امام جمعه شهرستان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت تشکیل شورای فرهنگی در شهرستان گفت:ارتقاء فرهنگی شهرستان ،بررسی و شناخت معضلات فرهنگی و ارائه راه کارهای مناسب از مضوعات مهم در شورای فرهنگی است.

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه فعالیت شورای فرهنگی شهرستان را مانند فعالیت شبکه بهداشت دانست و افزود: همانطوری که وظیفه شبکه بهداشت تلاش برای سلامت مردم است شورای فرهنگ عمومی نیز در قبال سلامت فرهنگ عمومی وظیفه دارد تا جامعه را به سمت و سوی فرهنگ سالم پیش ببرد.

محسن ریاحی فرماندار شهرستان نیز با تاکید بر ارتقاء و شناخت فرهنگ اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی پیش از آنکه یک انقلاب سیاسی باشدانقلاب اجتماعی است تا مردم را نسبت به پلیدی ها آگاه سازد و در مسیر درست قرا دهد.

ریاحی در ادامه آموزش و پروش را از بزرگ ترین مجموعه اجتماعی جامعه برشمرد و افزود: آموزش و پرورش با همکاری و مشارکت خانواده های دانش آموزان جهت فرهنگ سازی درست و سالم ،میتواند بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی جامعه را بهبود ببخشد.

ریاحی در پایان نیز سواد رسانه ای را از مهم ترین عوامل بازدارنده نسبت به نفوذ دشمن خواند و گفت: آموزش صحیح استفاده فضای مجازی و سواد رسانه ای باید به کاربران شبکه های مجازی داده شود تا نفوذ دشمن را خنثی و مردم را نسبت به شایعات و دروغ های شبکه های معاند آگاه کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
فرماندار جرقویه : خدمت رسانی باید در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در مراسم آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم شناسایی ظرفیت های مردمی و مشارکت دادن مردم در حل مسائل و مشکلات جامعه است، افزود: مردم شهرستان جرقویه مردمانی بسیار فهیم، انقلابی، متعهد و دارای ظرفیت های […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه دولت سیزدهم برای افزایش جمعیت طرح های خوبی در نظر گرفته است، افزود: یکی از دغدغه ها و نگرانی های کشور کاهش جمعیت و کهنسالی افراد در جامعه است. ریاحی با اشاره […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه اکثر محورهای شهرستان نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد، افزود: جاده نصرآباد به شهرضا یکی از پر حادثه ترین جاده های شهرستان است که متأسفانه طی یک ماه گذشته سه نفر از همشهریان عزیز جان خودشان […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =