فرماندار جرقویه: عملکرد مسئولین نباید در حد شعار باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با بیان اینکه شهرستان جرقویه یکی از شهرستان هایی است که برای نظام و انقلاب شهدای زیادی تقدیم نموده ، افزود: تمثال مبارک تمامی شهدای عزیز در سطح شهرها و روستاها نصب شده است و درصدد هستیم تا إلمان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز در برخی از نقاط شهرستان نصب کنیم.

فرماندار جرقویه تصریح کرد: در طول سال گذشته با اکثر خانواده های معزز شهدای شهرستان دیدار و از نزدیک جویای احوال آنان شده ایم و اگر درخواستی از مسئولین داشتند با پیگیری لازم به درخواست ها رسیدگی و پاسخ داده شد.

ریاحی با بیان اینکه همه ما مرهون خون شهدا هستیم و باید با تلاش مضاعف اهداف انقلاب و  نظام را دنبال کنیم، گفت: مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی نباید فقط در حد شعار عملکرد خود را بیان کنند می بایست اقدامات و عملکرد آنان برای مردم نمایان و نتیجه را در زندگی خود حس کنند.

وی افزود: برخی از گلزار شهدای شهرستان هنوز ساماندهی نشده اند و با توجه به اینکه شهدای عزیز چشم و چراغ این نظام اند باید ساماندهی گلزار شهدا در اولویت قرار بگیرد.

فرماندار جرقویه با اشاره به اینکه اداره بنیاد شهید و امورایثارگران هر چه زودتر باید در شهرستان مستقر شود،اظهار داشت: سال گذشته حدود۲۰ هزار بسته معیشتی با پیوست نام یکی از شهدا در بین نیازمندان توزیع گردید.

 

انقلاب اسلامی ایران دست پرورده شهداست

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین باقری مشاور مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و مسئولین شهرستان که در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی انجام داده اند، گفت: وصیتنامه شهدا را باید عملیاتی کنیم و از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می بایست استفاده نمود.

باقری با بیان اینکه شورای فرهنگ ایثار و شهادت دارای کارگروه هایی است که به منظور بالا بردن کیفیت اجرایی ترویج ایثار و شهادت شکل گرفته است، افزود: هر گونه اقدامات در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت من جمله نام گذاری معابر،کوچه ها، مدارس، مراکز درمانی، باشگاه های ورزشی و … اگر به نام شهید باشد می بایست در سامانه ثبت و در قالب یک کتاب تدوین شود.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید عنوان کرد: دستگاه های اجرایی یک درصد از اعتبارات خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تخصیص دهند. امروزه دشمن عمده فعالیت های خود را در فضای مجازی انجام می دهند و باید دستگاه های مربوطه با تولید محتوای خاصی با پیوست ایثار و شهادت روحیه این فرهنگ را در فضای مجازی برای جوانان و نسل آینده منتشر نمایند.

وی تصریح کرد: امروزه مباحث جهاد تبین، عفاف و حجاب، جنگ های ترکیبی دشمنان و … را می توان با استفاده از وصایای شهدا اقدامات خوبی انجام داد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، باحضور محسن ریاحی فرماندار، طاهری معاونت پشتیبانی بهزیستی استان، صدیقی معاونت مشارکتهای مردمی استان و اسماعیلیان مسوول بازرسی بهزیستی استان سرپرست جدید نمایندگی بهزیستی جرقویه در محل دفتر فرمانداری معارفه گردید. در این مراسم محسن ریاحی فرماندار جرقویه با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم در حوزه رفع مشکلات […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم “۲۹ فروردین ماه” سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “یک روز تاریخی و پر مضمون و جز خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید” هر ساله یاداور رشادت های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند. ارتشیانی […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =