فرماندار جرقویه : هدف اصلی دولت سیزدهم خدمت کردن به مردم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هنرهای صنایع دستی شهر محمد آباد با بیان اینکه مسؤولین همواره می بایست پر تلاش در انجام وظایف خود گام بردارند تا مردم کمترین مشقت را در زندگی حس کنند، افزود: هدف اصلی دولت سیزدهم خدمت گزاری و خدمت کردند به مردم است.

ریاحی تصریح کرد: امسال دومین نمایشگاه بهاره در شهر محمدآباد برپا شده است که با هدف رونق اقتصادی و جذب گردشگران در شهرستان جرقویه است.

فرماندار با اشاره به اینکه شهرستان جرقویه دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه های گردشگری، صنعت و صنایع دستی دارد، گفت: باید تدابیر لازم در راستای رشد تولید و رونق اقتصادی گام مؤثری در تحقق شعار سال برداریم که در شهر محمدآباد با همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

ریاحی عنوان کرد: اگر در زمینه رونق اقتصادی با مشارکت دادن مردم در این امر موفق باشیم ثمرات آن را خود مردم که نتیجه آن آسایش و رفاه است، خواهند دید.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از تمامی اقشار مردم اعم از فعالین سیاسی، اصناف، فرهنگیان، روحانیون، دانشجویان، اساتید دانشگاه ها، نخبگان، کارمندان، جامعه زحمتکش کارگری، صنعتگران، کشاورزان، مذهبیون، رسانه ها و… خواستار همکاری لازم در زمینه برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو را داریم.

وی افزود: کشور ایران جزء معدود کشورهای جهان است که امنیت آن به صورت مردم محور برقرار می شود و رکن امنیت ملی ما مردم محور است که هر گونه فتنه و اغتشاش را با حضور خود مردم خاتمه می دهیم.

ریاحی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات خوبی در شهرستان جرقویه در زمینه های اقتصادی، صنعتی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، بهداشی، جاده سازی، آموزشی و… انجام داده است، گفت: در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی در طول یک سال گذشته بیش از ۵۰۰میلیاردتومان در شهرستان سرمایه گذاری شده است و حدود۳۷ درصد نیز در زمینه ایجاد اشتغال و شغل رشد داشته ایم.

هدف برپایی نمایشگاه بهاره در شهر محمدآباد معرفی محصولات و آداب و رسوم این شهر به مردم عزیز استان و کشور است

اسماعیل زاده شهردار محمدآباد نیز در این افتتاحیه بابیان اینکه شهر محمدآباد یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری شهرستان جرقویه است، افزود: طبق فرامین مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال و حمایت از تولید برنامه ریزی هایی با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت و نمایشگاه بهاره به منظور معرفی تولیدات محصولات و ایجاد اشتغال در ارگ تاریخی محمدآباد برپا شد.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی صنایع دستی، محصولات و شناخت آداب و رسوم این منطقه است.

شهردار محمدآبادی تصریح کرد: از دیگر هدف این نمایشگاه ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای شهروندان که باحمایت مسؤولین و همکاری نیروهای امنیتی است.

شایان ذکر است شهروندان گرامی و هم استانی های عزیز و گردشگران محترم می توانند از بیست و هشتم اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۰ شب از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده و در جشن های شبانه و ویژه برنامه های فرهنگی که همه شب از ساعت ۱۹:۳۰ در محل فاز جدید ارگ تاریخی محمدآباد برگزار می گردد شرکت نمایند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی […]

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، باحضور محسن ریاحی فرماندار، طاهری معاونت پشتیبانی بهزیستی استان، صدیقی معاونت مشارکتهای مردمی استان و اسماعیلیان مسوول بازرسی بهزیستی استان سرپرست جدید نمایندگی بهزیستی جرقویه در محل دفتر فرمانداری معارفه گردید. در این مراسم محسن ریاحی فرماندار جرقویه با اشاره به فعالیت‌های دولت سیزدهم در حوزه رفع مشکلات […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم “۲۹ فروردین ماه” سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “یک روز تاریخی و پر مضمون و جز خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید” هر ساله یاداور رشادت های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند. ارتشیانی […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =