فرماندارجرقویه: تمام مسوولین که در حال خدمت رسانی به مردم هستند مرهون خون شهدای عزیز می باشند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی فرماندار جرقویه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه شهدای گمنام و بی نام دِین زیادی برگردن همه ماها دارند، افزود: برخی مسائل من جمله ساماندهی یادمان گلزار شهدای گمنام مناسب و در خور شهدای عزیز نیست و می بایست فضایی مناسب برای این عزیزان به صورت جهادگونه طراحی و فراهم کرد.

فرماندار جرقویه تصریح کرد: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای حسن آباد، نصرآباد و نیک آباد بخشی از بودجه سال ۱۴۰۲ خود را تخصیص دهند برای مناسب سازی و ساخت یادمان برای شهدای گمنام تا از وضعیت موجود رهایی بخشد.

وی افزود: در آینده ای نزدیک شهر محمدآباد میزبان شهید گمنام خواهد بود و شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر مکان و یادمان مناسبی برای دفن در نظر بگیرند.

ریاحی خاطر نشان کرد: طبق دستور استاندار اصفهان می بایست تا سوم خردادماه ۱۴۰۲ إلمان ها و یادمان های شهدای گمنام آماده و تکمیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسدپور امام جمعه جرقویه نیز با اشاره به اینکه شهدای گمنام مقام بالایی نزد خداوند متعال و ائمه معصومین دارند، افزود: اگر قدمی برای شهدای گمنام برداریم خیر و برکت آنرا در زندگی و آینده خود خواهیم دید.

وی افزود: در هر مکانی که نام شهید آورده می شود آن مکان رنگ و بوی خدا و معصومین علیهم السلام را میگیرد.

در ادامه این جلسه جناب سرهنگ رضایی مدیرکل حفظ و آثار دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اینکه شهدای گمنام تأسی گرفته از حضرت زهرا سلام الله علیها و نام و نشان آنها در سیر ملکوت ثبت شده است، افزود: شهدای گمنام نزد خداوند مقام بالایی دارند و مردم شهرستان جرقویه دِین خود را نسبت به این شهدای گرانقدر ادا کرده اند.

وی با بیان اینکه ۱۷۸ یادمان شهدای گمنام در سطح استان اصفهان وجود دارد، گفت: هر خدمت و قدمی برای شهدای گمنام برداریم در روز قیامت همین شهدا دست مارا خواهند گرفت.

سرهنگ رضایی تصریح کرد، طبق آخرین مصوبه شورای حفظ آثار دفاع مقدس قبل از تشییع پیکر مطهر شهید گمنام باید مکان و یادمان شهید گمنام آماده و تکمیل باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: نزدیک به ۱۰میلیاردتومان اعتبار جهت ساماندهی و تکمیل برخی از یادمان های شهدای گمنام استان توسط استاندار اصفهان تخصیص داده شد.

 

شایان ذکر است در پایان حکم اعضای هیأت امنای ستاد یادمان شهدای شهرستان به اعضای مربوطه اهدا گردید.

برچسب ها :
مطالب مشابه

بسم الله الرحمن الرحیم “یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال” نوروز فصل شکفتن زیباترین لوح خلقت، تجلی قدرت باریتعالی و فصل اول رساله طبیعت است. بار دیگر طلیعه بهار از مشرق حیات دمیدن گرفته و طبیعت در هیجان است تا جان‌ها […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، مراسم تکریم و معارفه شهردار شهر نیک آباد جرقویه با حضور آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، ریاحی فرماندار جرقویه، فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و برخی از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. در این مراسم ریاحی فرماندار با بیان اینکه شهرداری ها نقش […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

اطلاعیه مهم و فوری با توجه به مصوبه جلسه شورای ترافیک و ستاد تسهیل هماهنگی خدمات سفر شهرستان جرقویه، به منظور تسهیل و امنیت مسافران نوروزی، تردد تمامی کامیون های سنگ کش از تاریخ ۲۶اسفندماه۱۴۰۲ لغایت ۲۴فروردین ماه۱۴۰۳ در تمامی محورهای شهرستان ممنوع است. روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم یقینأ توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسؤلین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند و بی تردید نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه و افزایش امید و نشاط […]

۲۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =