فرماندار جرقویه: دهه فجر امسال باید به شکل واقعی با جهاد تبیین گره بخورد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، محسن ریاحی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان جرقویه، اظهار کرد: جشن‌های دهه فجر امسال باید به شکل واقعی با جهاد تبیین گره بخورد، زیرا فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات ۴۴ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

وی بیان تفاوت‌های شرایط پیش از انقلاب با وضعیت کنونی را ضروری دانست و افزود: لازم است که در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، خدمات، آب، برق، گاز، تلفن، پوشش اینترنت، اشتغال، بخش‌های اقتصادی و درمان این مقایسه انجام شود که در دوران پیش از انقلاب چه وضعیتی وجود داشت؟ و بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال به کجا رسیدیم؟

فرماندار شهرستان جرقویه با بیان اینکه مطرح کردن واقعیت‌ها نیازمند همت ویژه مدیران است، ادامه داد: انتظار می‌رود که این موضوع در برنامه‌ریزی‌های دهه فجر به طور ویژه در نظر گرفته شود، چندی پیش نیز نامه‌نگاری‌های لازم در این زمینه انجام شد، با این حال بعضی از ادارات کم‌لطفی کردند.

وی از برگزاری نمایشگاهی درباره دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در این نمایشگاه دستاوردها و خدمات چهار دهه انقلاب در سطح شهرستان جرقویه به معرض نمایش در می‌آید، البته این دستاوردها از دید شهروندان پوشیده نیست.

ریاحی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی در بخش‌هایی مانند جاده‌سازی و ارائه خدمات آب، گاز و مدرسه‌سازی، تصریح کرد: خدمات حوزه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و درمان و بهداشت نیز در بخش های مختلف این شهرستان دیده می‌شود.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب در شهرستان جرقویه را تأمین آب شرب دانست و گفت: تا سال ۱۳۷۴ این منطقه از آب شرب مطلوب، گازرسانی و جاده برخوردار نبود و همه می‌دانیم که امکانات کنونی از برکات خدمات نظام جمهوری اسلامی فراهم شده است.

فرماندار شهرستان جرقویه از مدیران خواست در زمینه برگزاری این نمایشگاه اطلاع‌رسانی کنند و ادامه داد: همکاری و مشارکت در زمینه برگزاری نمایشگاه دهه فجر جزو مواردی است که در ارزیابی عملکرد مدیران تأثیرگذار خواهد بود بنابراین هرگونه کم‌کاری یا بی‌توجهی در این عرصه قابل قبول نیست.

ریاحی از همه دهیاران و شهرداران خواست در برگزاری نمایشگاه و جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال مشارکت کنند و افزود: در هر شهر باید حداقل یک جشن بسیار مفصل و وزین همراه با فضاهای انقلاب اسلامی و ایام ماه رجب برگزار شود، دعوت از گروه‌های هنری، شعرای انقلاب اسلامی، مداحان و سخنرانان از ظرفیت‌هایی است که برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل استفاده است.

وی خواستار برگزاری پررنگ جشن‌های دهه فجر در مدارس شد و گفت: اعضای ستاد دهه فجر شهرستان ، شهرداران و دهیاران موظف هستند که در برگزاری این جشن‌ها تعامل داشته باشند، توصیه می‌شود در این زمینه از ظرفیت‌های بسیج برای هم‌افزایی در روستا و شهرها استفاده کنید تا شاهد برگزاری جشن‌های بسیار مطلوبی باشیم.

فرماندار شهرستان جرقویه یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر امسال را ارائه خدمات ویژه در ادارات به ارباب رجوع دانست و تصریح کرد: در ایام ا.. دهه فجر ادارات شهرستان باید در راستای خدمت رسانی به ارباب رجوع و مراجعان خدماتی بهتری را ارائه کنند تا سطح رضایتمندی شهروندان به طور محسوس افزایش یابد.

ریاحی گفت: خواستار شناسایی موانع خدمات‌رسانی مطلوب به مراجعان در دستگاه‌های دولتی هستیم، ادارات ملزم هستند با شناسایی نقاطی که باعث نارضایتی ارباب رجوع شده، در دهه فجر شیرینی حل مشکل را مراجعه‌کنندگان بچشانند.

وی افزود: در کنار این موارد لازم است که برنامه‌های کشوری و ابلاغیه دستگاه‌ها و مصوبات ستاد دهه فجر نیز پیگیری شود، امیدوارم در بخش ورزش برنامه‌هایی مانند مسابقات و برنامه‌های نشاط‌آور مانند پیاده‌روی خانوادگی در دستور کار قرار گیرد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

  بسم الله الرحمن الرحیم “۲۹ فروردین ماه” سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “یک روز تاریخی و پر مضمون و جز خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید” هر ساله یاداور رشادت های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند. ارتشیانی […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه، معاون فرماندار جرقویه در جلسه شورای زکات شهرستان با بیان اینکه در اسلام یکسری اعمال واجب وجود دارد که یکی از آنها پرداخت زکات است، افزود: متأسفانه مسئله پرداخت زکات در بین جامعه درست تبیین نشده است و باید در این خصوص اقدامات فرهنگی مؤثری صورت دهیم. طاوسی […]

۲۰ فروردین ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم نظر ما نسبت به مسائل فلسطین روشن و واضح است. ما راه‌حل فلسطین را نابودی رژیم اسرائیل می‌دانیم. (امام خامنه ای) روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، پرچم بر افراشته و سند صداقت حمایت ملت ایران از مظلومان عالم در برابر طاغیان گردنکش است که موجب بیداری […]

۱۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =