ساماندهی موسسات قرآنی شهرستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری جرقویه صبح امروز جلسه ای با هدف بررسی مسائل ومشکلات موسسات، کانون ها و مربیان قرآنی با حضور محسن ریاحی فرماندار شهرستان،معاون فرماندار،امام جمعه مرکزشهرستان،نماینده سازمان تبلیغات اسلامی ،فرمانده ناحیه سپاه شهرستان،حاجی زکی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،جانثاری مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان،ابوطالبی دبیر مجمع موسسات قرآنی،فضیلتی مدیرعامل مجمع خیرین قرآنی،باباربیع کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد استان و مدیران موسسات قرآنی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
محسن ریاحی در این نشست خدمت به جامعه قرانی را یک امر مهم دانست و افزود:.وظیفه دینی و اخلاقی ما شیعیان ایجاب میکند که همکاری لازم را در راستای آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی را با مدیران و مربیان موسسات قرآنی داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای قرآن افزود: قرآن روح و جسم انسان را با مفهوم واقعی زندگی و تمام هستی آشنا میکند و با تدبر و تفکر در آیات قرآن، میتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را حل کنیم.
ریاحی در پایان پس از جمع بندی جلسه ،خواستار تشکیل کارگروه قرآنی ،پیگیری ساخت مرکز تخصصی حفظ قرآن به همراه تحصیل ،تشکیل مجمع خیرین و برگزاری شیوه نامه تخصصی حفظ جزء سی قرآن کریم با همکاری آموزش و پرورش در سطح شهرستان شد.

بسم الله الرحمن الرحیم دفاع مقدس، تجلی شکوه و عظمت ایثار، ایمان، اراده، وحدت و سربلندی ملت غیور، مومن و انقلابی ایران اسلامی در حراست و پاسداری از آب و خاک و مرز و سرزمین و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که در تاریخ این دوران به ثبت رسیده است، و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه همزمان با سفر شهرستانی استاندار به جرقویه، گفتوگو و دیدار چهره به چهره استاندار اصفهان، معاونین و جمعی از مدیران کل استان با مردم شهرستان جرقویه در محل فرمانداری رقم خورد.

حضور استاندار اصفهان در گلزار شهدای شهرستان جرقویه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان

استاندار اصفهان گفت: در مجموع ۸۵ مصوبه در حوزههای زیرساختی، زیربنایی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و … در بیست و چهارمین سفر شهرستانی برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه اخذ شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جرقویه ، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پس از شورای اداری مشترک استان و شهرستان […]